Programma Nationale hengeldag 2024

Dinsdag, 16 april 2024

HSV “De Forel” Reuver organiseert voor de 35e keer de Nationale Hengeldag.
Deze vindt plaats op zaterdag 25 mei 2024 op vijver 2 van de vereniging gelegen aan de Sebastopol 1 te Reuver.
Het programma ziet er als volgt uit:

9.00 uur starten met opbouwen terrein en klaarmaken visplaatsen voor de koppel.
12.00 uur verzamelen deelnemers koppelwedstrijd
13.00 uur groepsfoto
13.30 start wedstrijd
15.00 uur einde wedstrijd
16.00 start prijsuitreiking.

Verder is er een Tombola en wordt er 2e hands visspullen verkocht, ook zal er weer een visspel aanwezig zijn voor de allerkleinste jeugdige vissertjes met leuke prijsjes.

Het spreekt natuurlijk voor zich dat we dit niet kunnen zonder vrijwilligers, wij vragen dan ook vrijwilligers om mee te helpen. Opgeven via steudo@home.nl.

Kijk ook jullie hengelmateriaal eens na, is er iets wat je op wilt ruimen of vervangen wij willen deze materialen graag te koop aanbieden.
Neem dan contact op met een van de bestuursleden of steudo@home.nl .

Het is de bedoeling dat de leerlingen van de basisscholen koppel vissen met hun vader/moeder/oom/tante of ander familielid of gewoon samen met hun leeftijdgenootje alles kan. Wel moeten zij aangeven of zij in bezit zijn van een hengel schepnet en leefnet er wordt gevist op punten dus aantal en gewicht.

Opgave voor 22 mei bij Frank Gommans steudo@home.nl

Uiteraard wordt er ook gezorgd voor een versnapering en een drankje.

We hopen er met jullie allen een mooie dag van te maken.

Comité Nationale Hengeldag.
Info: 0683938576