Feestelijke opening nieuwe vijvers

Donderdag, 26 mei 2022

Bij deze nodigen wij alle leden uit, om zaterdag 28 mei aanwezig te zijn bij de feestelijke opening van de nieuwe vijvers. 28 mei wordt tevens landelijk de Nationale Hengeldag gevierd. Om 12.30 / 14.00 uur start de Jeugd/senior wedstrijd . Aansluitend de prijsuitreiking. Om 15.00 uur maken wij ons op voor feestelijke opening. De opening zal verricht door Burgemeester Bob Vostermans en Wethouder Marcel Roelofs. Er worden gebruikte hengelsport artikelen aangeboden tegen spotprijzen. Een tombola met vele prijzen gesponsord door de lokale middenstanders ontbreekt niet. Wij zorgen uiteraard voor een natje en droogje met gezellige muziek. Tot zaterdag.