Jaarvergadering 6 mei 2022

Donderdag, 5 mei 2022

Agenda Jaarvergadering 6-5-2022 1. Opening vergadering door VZ. 2. Notulen vorige Jaarvergadering 3. Jaarverslag ( verslag nov 2021 tot mei 2022) 4. Financieel verslag en verslag kascontrole commissie. Verkiezing kascontrole commissie aftredend Ben Verstappen. 5. Bestuursverkiezingen aftredend Jos Wolters en Roel Seijkens beiden herkiesbaar. 6. Jubilarissen 2022 Jeroen Weijers en Jos Selder 25 jaar lid. 7. Pauze 8. Mededelingen Gezocht helpers voor NH dag 28 mei De vissen in vijver 2 zijn niet in goede conditie we zijn hiermee aan de slag, dit houdt in dat voorlopig de koppelwedstrijden en donderdagmiddag vissers hun wedstrijden vissen op vijver 3 vissen. Als leden wensen om in 2023 geen lid meer te willen zijn van onze vereniging moeten zij dit via mail melden bij SN voor 1 oktober 2022. 9. Rondvraag. 10. Sluiting vergadering door VZ. De Secretaris.