Vispas & vergunningen 2022

Woensdag, 22 december 2021

Beste leden, Veel leden hebben inmiddels hun vispas 2022 besteld bij Sport Visserij Nederland, het grootste gedeelte via een machtiging. Dit juichen we toe, de kosten besparing die dat met zich mee brengt scheelt onze vereniging € 2.00 p.p.. De prijs voor diegene die gekozen hebben voor een machtiging kost de vereniging € 0.75 per lid. Die leden die kiezen voor een acceptgiro € 2.75 per lid. De vispassen worden spoedig thuis gestuurd door S.N. Bij sommige leden is die al bezorgd. Leden die nog voor 31 december betaald hebben en hun vispas nog niet thuis hebben gekregen voor 1 januari, kunnen direct gaan vissen na 1 januari 2022. De tijdelijke bewijzen staan klaar op www.mijnsportvisserij.nl . Kloppen de gegevens niet op je vispas, wil je mutaties ( eindejaarsopzeggingen en adres wijzigingen) doorgeven , dan dienen de leden zelf contact op te nemen met Sportvisserij Nederland ledenadministratie@vispas.nl of telnr. 0900-2025358. Online bestellen vispas 24 uur per dag via www.vispas.nl . Doordat we nu ten alle tijden online de vispas kunnen bestellen, is de vispas van af nu 20-12-2021 alleen nog verkrijgbaar bij de service balie van Plus Savelkoul , ook nieuwe leden zijn hier welkom. Vanaf nu 20-12-2021 kan men ook weer terecht voor, Vispassen-Dagvergunningen-Weekvergunningen. De kosten voor de vispas bedragen voor Senioren € 66.00, Junioren t/m 13 jaar € 22.50. Dagvergunningen Senioren € 8.00 Junioren € 4.00. Dagvergunningen uitgeschreven door controleurs aan de vijver betalen Senioren € 12.00 en Junioren € 6.00. Er wordt gecontroleerd door Boa’s, riskeer geen boete, die valt vele malen hoger uit dan de kosten van een vooraf betaalde dagvergunning. Het bestuur wenst alle leden fijne feestdagen een gezond en visrijk 2022.