Jaar vergadering vrijdag 5 november

Maandag, 1 november 2021

Aanstaande vrijdag 5 November is er weer een jaar vergadering om 20:00 in “De Pearsstjal” Voor de agenda open dit bericht.

1.Opening vergadering

2.Notulen Jaarvergadering 2019.

3.Jaarverslag 2019-2020-2021

4.Financieel verslag Penningmeesster
Verslag kascontrole Commissie Ben Verstappen + Ton Nelissen.
Verkiezing kascontrole Commissie aftredend Ton Nelissen.

5.Huldiging Jubilarissen 21.00 uur.

6.Pauze

7.Bestuursverkiezingen
Aftredend Trudy Driesen en Wiel Hoeijmakers beiden herkiesbaar, echter Wiel voorlopig voor 1 jaar.
Verkiezing nieuwe VZ.
Frank Gommans heeft zich kandidaat gesteld, Roel Seijkens zal Frank gaan ondersteunen in de secretariaats werkzaamheden.

8.Mededelingen
Klusdagen worden vanaf 2022 (indien nodig) 1 keer een zaterdag in de 2 maanden.
In overleg met de Wedstrijd Commissie zijn de koppelwedstrijden in 2022 verdeeld over vijver 2 en 3. De Wedstrijd Commissie bepaald welke wedstrijden dat zijn.
Als er nog mensen zijn die de Wedstrijd Commissie willen helpen kunnen zich melden bij Hay Niemans of Peter Smeets.

9.Officiële opening nieuwe vijver tijdens de Nationale Hengeldag zaterdag 28 mei 2022.
Wij zoeken nog wat mensen voor in de Commissie.

10.Rondvraag

11.Sluiting vergadering door VZ.