Plus Savelkoul Sponsor actie

Dinsdag, 24 augustus 2021

Beste leden, Zondag 5 september start de plus sponsor actie, de actie loopt t/m zaterdag 13 november. De plus biedt ons de gelegenheid om de kas te spekken. Wij kunnen deze sponsoring goed gebruiken voor de aankleding van onze nieuwe vijvers. In de bijlage kan je lezen wat de bedoeling is. Als er leden zijn die moeite hebben om de sponsorpunten te activeren via hun computer, dan kunnen ze die ook afgeven bij een van de bestuursleden of deponeren in de ideeën bus onder het afdak bij de schuilhut. Wij activeren dan voor jullie de voucher. Laat deze kans niet schieten en doe mee.