Zondag 1 augustus Vijver gesloten van 00:00 uur t/m 16:00 uur

Woensdag, 28 juli 2021

Zondag 1 augustus a.s. wordt er op vijver de voorronde gevist voor het NK vijvervissen. Er wordt gevist van 10.00 tot 15.00 uur op vijver 3. Wij verzoeken iedereen om vanaf zaterdag 00.00 uur niet meer te vissen op vijver 3. Op zondag gaat deze om 16.00 uur weer open. Recreatie vissers kunnen vanaf 1 augustus weer terecht op vijver 2. Vanaf 1 augustus blijft vijver 2 dus ook open om op te vissen. Er zal op verzoek van de deelnemers aan deze wedstrijd een lint gezet worden wij vragen iedereen die komt kijken om achter deze linten te blijven. Coaches zijn wel toegestaan. Wij wensen namens het bestuur alle deelnemers een goede vangst, en de leden van onze onze vereniging die hieraan meedoen veel succes.