Jaarvergadering en opening

Dinsdag, 20 juli 2021

Beste leden, Maandag 12 juli jl. is er weer eens een bestuursvergadering geweest met het voltallige bestuur. Goed nieuws voor de vakantie is, dat vijver 2 weer opengesteld is vanaf zondag 1 augustus. Op deze dag is er op de oude vijver 3 een federatieve voorselectie wedstrijd vijvervissen. Recreatie vissers dienen gebruik te maken van de grote ingangspoort links van de schuilhut. Tevens is er een jaarvergadering gepland op vrijdag 5 november 2021 aanvang 20.00 uur in verenigingslokaal zaal de Paerssjtal. De opening van de nieuwe vijver is doorgeschoven naar zaterdag 28 mei 2022 tijdens de Nationale Hengeldag. Mochten er onder de leden mensen zijn die in de organisatie van de opening mee willen werken dan kunnen ze dit kenbaar maken bij een van de bestuursleden. Of via de mail : geiteleike@ziggo.nl . Volgens het regelement is het verplicht een Onthaakmat bij zich te hebben en te gebruiken, ben zuinig op de gevangen vis. Hegelsport groeten en een fijn visrijke vakantie gewenst. Namens het bestuur Jos Wolters