Hengelsport Vereniging De Forel uit Reuver is 2 Nederlands kampioenen rijker

Donderdag, 8 september 2022

Reuver, 31-08-2022. Hengelsport Vereniging De Forel uit Reuver is 2 Nederlands kampioenen rijker. In de categorie onder 20 jaar op 27 augustus werd ons lid Stefan Gommans tijdens de Nederlands kampioenschap Dobbervissen aan de Lage vaart in Lelystad Nederlands kampioen. Stefan ving 4835 gram vis. In de categorie 20/25 werd ons lid Dirk Joosten Nederlands kampioen tijdens de Nederlandse Kampioenschappen dobbervissen op 27 augustus aan de Lage Vaart in Lelystad. Dirk ving 12425 gram. De wedstrijden werden georganiseerd door Sportvisserij Nederland. Jongens, namens bestuur en leden een harte proficiat. Pr. Jos Wolters H.S.V. De Forel Reuver.