De Rabobank ClubSupport!

Maandag, 1 augustus 2022

De Rabobank ClubSupport! Ook dit jaar organiseert Rabobank Noord-Limburg wederom de Rabo ClubSupport-actie. De stemperiode duurt van 5 tot en met 27 september. Bij de Rabo ClubSupport-actie verdeelt de bank een gedeelte van de winst onder de deelnemende verenigingen en stichtingen uit de regio Noord- Limburg. De leden van de Rabobank bepalen zelf hoe dit bedrag wordt verdeeld, door hun stem uit te brengen op de clubs die zij een warm hart toedragen. Elk lid van Rabobank Noord-Limburg kan 3 stemmen verdelen (over 3 verschillende clubs). Stemmen verloopt via de Rabo App of Rabo Internetbankieren. Heb je wel een rekening van bij de Rabo, maar ben je nog geen lid, dan kun je je aanmelden als lid. Dat is gratis. Hengelsport vereniging De Forel evenals een groot aantal andere verenigingen en stichtingen uit Beesel-Reuver doen ook weer mee! Denk daarbij onder andere aan Burgerbos Reuver, De Zonnebloem, Reuvers Mannenkoor. Help ons. Hoe meer stemmen er op H.S.V. De Forel worden uitgebracht, hoe hoger de financiële ondersteuning. Van de bijdrage konden we eerder al onze nieuwe vijvers realiseren. Jouw stem is geld waard! Heb je zelf géén Rabobank- rekening? Ook dan kun je helpen. Stuur deze nieuwsbrief dan door naar je familie of kennissen die wél een Raborekening hebben en vraag hen om hun stem te geven aan H.S.V. De Forel. Elke stem is geld waard! Laat deze dus niet verloren gaan en stem op jouw 3 favoriete clubs, waaronder natuurlijk De Forel.