Voorronde ONK vijver vissen

Maandag, 27 juni 2022

Voorronde ONK vijvervissen 25-6-2022 in Reuver succes voor Reuverse leden. In de vroege ochtend verzamelde zich de deelnemers al aan de Roversheide plas te Reuver. Om 8.30 uur werd gestart met de loting waar ieder zijn eigen plaatsnummer kon trekken, om 10.00 uur klonk eindelijk het beginsignaal waar de meeste al op aan het wachten waren. Echter de vissen waren nog niet helemaal wakker want op een enkele vis na werd er sporadisch een visje gevangen. Van onze vereniging viste Dirk Joosten, Johan Crins, Jeroen Heintgens, Peter Curvers en Stefan Gommans mee. Rond het middaguur leek het wel alsof de vissen waren ontwaakt uit hun zomerdutje en zag je geregeld een hengel krom staan. Toch was het over het algemeen een zeer taaie visserij. Ook voor onze leden liep het bij sommige niet zoals het moest maar Jeroen en Stefan konden toch geregeld een vis vangen. Na 5 uurtjes klonk dan het eindsignaal en kon de weegploeg aan de slag, waarna de uitslag kon worden opgemaakt. Winnaar met 31050 gram werd Stefan Gommans en Jeroen netjes 2 e met 28630 gram waarvoor onze felicitaties aan beide mannen. 1. Stefan Gommans 31050 gram 2. Jeroen Heintgens 28630 gram 3. Jos Janssen 24370 gram 4. Daan Kerkhof 18150 gram 5. Jack Rouwhorst 15160 gram Thijs Lüpsen 15160 gram 6. Dirk Joosten 12090 gram 7. Frank Timmermans 11830 gram 8. Ferry Hanno 10050 gram 9. Dieter Breuer 9340 gram 10. Peter Curvers 9230 gram 11. Johan Crins 8960 gram 12. Martijn Muurmans 7950 gram 13. Jan Beuters 6680 gram 14. Jan Wolters 6390 gram 15. Theo Schillings NLW Har Slabbers NLW Guido Slits NA Dean Mostard NA Door na de finale op de berenkuil zijn Stefan Gommans Jeroen Heintgens Jos Janssen Daan Kerkhof Allen gefeliciteerd.